RC klub Kramolín
Dnešní datum: 17. 12. 2017  Hlavní stránka :: Seznam rubrik :: Download :: Weblinks  

Galerie

1. HeliNep - 66
očima Báry a Michala
zobrazení: 1220
známka: 0

Reklama

Reklama

* 6. závod RC Rally ZC Třemošná …

Vydáno dne 11. 07. 2011 (1681 přečtení)

… aneb veni, vidi, ale vici rozhodně ne …

V sobotu 9.7. se na klasickém místě – tedy Třemošná – uskutečnil klasický závod letošního seriálu RC Rally Západní Čechy 2011. No, klasický závod, jak v čem … Týká-li se to našeho celkového pořadí, tradičně nás potkávajících závad apod., tak ano … Ale zároveň se v sobotu udály i věci nové, doufejme, že se pro další závody klasickými nestávanou …

V týdnu se „rada RCK“ usnesla na složení „reprezentace“ – Martin, Tonda, já a Eli, Míra s Michalem dali tentokrát přednost splouvání Vltavy. V pátek jsme též dořešili dopravu a časový harmonogram – bylo to celkem prosté, vylosovalo se jedno auto a jeden řidič z Kramolína (já a můj stroj včetně přívěsu – přece se s tím nebudeme do auta skládat …) a Tonymu jsme oznámili, že jej v Doubravce vyměníme za Hani ve třičtvrtě na osm, ani o chlup dříve … No a kolem čtvrt na devět už jsme statečně běhali obtěžkáni kufry, stolky, židličkami, stanem a dalšími proprietami do „třemošenského areálu“ …

Postavení stanu, rozložení stolečků a židliček a vybalení „závodního“ a „závodnického“ nářadí bylo pro naší sehranou partu otázkou chvilky, zrovna tak jako registrace („ … hlásím sebe, slečnu a ještě ty dva pobudy, co se mi nacpali do auta …“ :-) ) a odevzdání aut do „úpéčka“. Další události se dají též nazvat klasickými – posilnění a občerstvení – někdo piváčka a frťánka, někdo čajíček a tatrančičku, někdo cigárko a kolu … Tradičním lze též nazvat i přivítání se s ostatními a pokec u jednotlivých stanů, týmů a jednotlivců … Tradičně tradičními byli i brífing a zahájení závodu. Tradicí se i pomalu stává, že „lidovou“ soutěžní komisi tvoří někdo z RCK – tentokráte jsem na řadu přišel já – naštěstí jsem moc práce neměl …

Jestli jsem dobře počítal, tak nás „v poli“ bylo 28, včetně jednoho nováčka (nepletu-li se, že jednoho …), který měl tu čest, že losoval komisi „z lidu“ … Ostatní byli „staří známí“ a „známé firmy“ … :-). Hloučky se tvořili na třech místech – u startu (orientační bod, kde hledat startovní čáru), u výsledků (orientace, že už jsou vyvěšeny) a u bufetu – zde se dali hledat závodníci, chybějící na startu … :-) – zde bylo také možno nalézt Martina (a Martina …), pokud zrovna neopravoval :-).Pravda, poměrně často se zde vyskytovalo i RCK, chodíce na výbornou klobásu a čajík … :-). A výsledky? U ostatních asi standardní (jen si mění pozice …), u nás nic moc – slovy našeho „kapitána“ hrůza a děs, byl s námi hrubě nespokojen, prý si s námi bude muset v klubovně popovídat (a promluvit nám do duše), to se zase budu z toho týden léčit :-) :-) :-).

A teď trochu podrobněji – před závodem nám bylo asi určeno, že si každý z RCK vybere jeden náhradní čas (ale neptejte se mi proč …), jen Martin si ho vybral i za Tondu … :-) :-) :-). Proto to mohl Tony svými standardními jízdami ( ? ) nakonec dotáhnout až na konečné 18. místo (tak holt mu tedy gratulujeme …). Já jsem si svůj náhradní čas vybral v druhé RZtě, v které se mi tak dobře jelo, dokud mě nedošla energie v akumulátorech – nejsem já ten elektrikář ? A pak jsem se mohl snažit jak chtěl, stahovat dvě místa po každé RZtě, ale výše než na 19.místo to nebylo – však jsem si také od vedoucího výpravy vyslechl své … :-) :-) :-). A v jedné RZtě jsem řešil i zaseknuté zadní kardany, které následně „stříďák“ ukroutil, včetně obrovských děr v zadních alu unašečích … Eli si pro tento závod vymyslela novou závadu (shodou okolností také v druhé RZ) – vypadnutý šroubek z držáku motoru dokonale brzdil hlavní ozubené kolo a z auta se ozývaly neskutečné zvuky, včetně nepodstatné skutečnosti, že auto vůbec nejelo … :-). A Martin? Ten si za závody střihnul několik skorokompletních přestaveb aut, včetně jízdy po třech kolech s výměnou, resp. montáží kol uprostřed RZty … :-) :-) :-). Takže např. v druhé RZtě se tři ze čtyř členů RCK vrátili „pěšky“ – což v okolí vyvolalo zajímavou odezvu. Pro úplnost tedy další pořadí – Eli přes slibné výkony bohužel neudržela pořadí a na konci klesla na konečné 22.místo, o 21.místo jí připravil mocně finišující Martin …. Ale, mohu-li já mluvit za ostatní, závody jsme si užili o to jde především , že ...

A ještě jedna perlička na závěr – v sezóně se průběžně měnící startovní pořadí svedlo dohromady Datsuny a piloty RCK, takže na startu jsme se scházeli v kompletu (byvší oblíbeným objektem fotografů) – Martin (20), já (13), Eli (29) a Tony (19) a úspěšně se pak proháněli po trati. Zkrátka, pohoda, povedený závod, není-liž pravda, kolegové ? :-) :-) :-)

Jo, a tradiční (?) fotky od tradičního fotografa (a trocha od Eli) na tradičním místě – v galerii na „hranolu“ …. (Třemošná 9.7.2011).


Celý článek | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek

RCK hledá

Hledej na webu
Hledej na RCK


Vybrané termíny
30.12.2017: JEN TAK
aby to tu nebylo prázdné - ani tak novinka jako přání.

30.12.2017 10.00 zavírání Kramolínského nebe

1.1.2018 otvírání sezony RCK
hodina dle stavu pilotů a domluvě

Rakety, letadla, lodě vynecháme. Doufám, že za hospodou nebudu sám, tedy za předpokladu, že se i já dostavím

MiraH


Počítadlo


Všechna práva pokud není uvedeno jinak si vyhražují členové RCK a užití materiálu je možné jen s výslovným souhlasem a uvedením odkazu na stránky RCK.

Vytvořeno prostřednictvím phpRS - redakčního systému.

Hostováno u MHServis.cz - tvorba www stránek